Reclama in care nu am exagerat

Reclama in care nu am exagerat

In advertising se exagereaza mult.

Si e foarte normal asa... Sa fim seriosi, nu advertiserii au inventat hiperbola ca figura de stil, dar industria de marketing o foloseste cat se poate de des si uneori si foarte inteligent. Asta pentru ca exagerarea este in principal o forma de a orienta atentia catre ceea ce ai de spus... iar publicitatea este despre a orienta cat mai bine atentia, nu-i asa?

Totusi, cand Xtreme Lashez ne-a angajat pentru un photo shoot pentru gene false, nu ne-au cerut sa exageram. Nici nu prea aveau cum, produsul lor e unul de zi cu zi, sunt gene mici, nu ca cele high-end glamour. Iar brief-ul a fost simplu si direct: voiau poze pentru fiecare anotimp si punerea in valoare a produsului.

Provocarea pe care am simtit-o a fost sa livram clientului un set de fotografii care sa nu contrazica cerinta initiala, dar care sa functioneze si de sine statator. Am propus schimbari subtile in machiaj si tinuta pentru sedinta foto, insa nu am exagerat niciun element tocmai pentru a obtine fotografii care sa se potriveasca intr-o gama mai larga de situatii.
Colaborarea cu Ioana Dumitrache a fost una dintre cheile sedintei foto. Avem o relatie lunga si ne-am inteles foarte repede cand am ales stilul de make-up. Iar modelul ales de client, Misha, a fost un partener ideal. A inteles foarte repede ce ii cer, ce atitudine caut si cum sa lucram impreuna pentru a obtine un echilibrul intre glamour si working professional. Iar pentru rezultatul final am ales sa desaturez selectiv o gama de culori. De cele mai multe ori stiu cu ce fel de prelucrare voi merge la client, inainte sa trag primul cadru.

Rezultatul - o campanie de advertising pentru Xtreme Lashez in care nu am exagerat ca sa punem in valoare produsul.
Aflati mai multe despre ce inseamna visual thinking pentru noi şi pe Facebook, LinkedIn şi Instagram.