Brief-ul imposibil…

Brief-ul imposibil…

Briefurile cele mai misto sunt, cum sa spunem, brief-urile misto... Alea in care iti place la nebunie produsul, bugetul e cu 10% mai mare decat ti-ai facut tu calculele, timp berechet, echipa fantastica, niciun stres si fara panica...

:)) Facem fotografie de peste 8 ani, nu exista asa ceva. Sunt miraje dupa care alerga toti juniorii din comunicare, la inceput, cand dau de stres. Miraje care in timp se transforma in problem solving skills...

Cand am primit proiectul de calendar pentru Primaria Municipiului Bucuresti nu se putea spune ca nu avem experienta in fotografie. Am trecut prin suficiente proiecte pana atunci, nu mai eram incepatori in treaba asta cu problem solving.

Doar ca unul dintre motivele pentru care comunicarea e minunata, ca e advertising, PR, branding, fotografie, design, productie video sau orice alta subramura, e ca ai tot timpul sansa sa te intalnesti cu o provocare.

Fiti atenti... 21 Decembrie. Primim un telefon "Gata, s-a aprobat bugetul. Maine si poimaine trebuie sa facem fotografiile...".

Stiti sentimentul ala cand colturile gurii nu stiu daca sa zambeasca sau sa ascunda scrasnitul din dinti. Oportunitatea era minunata, un client pentru care lucram cu interes, si in plus, calcam pe urmele altor mari fotografi care au lucrat in anii precedenti pe acest proiect. Ce trebuia sa facem? Un calendar cu monumente din Bucuresti si femei frumoase (acum intelegeti de unde venea zambetul). In decembrie... Cu temperaturi serios sub minus... cu fotografii care sa ilustreze toate anotimpurile... Si stati sa vedeti problem solving mai jos...






"La -7, -8 grade, nu mai tin minte cat de frig era, le-am spus modelelor sa isi tina respiratia... iar noua ne inghetau mainile pe aparatura..."







"Monumentele astea aveau cladiri în renovare in spate, treceau oamenii pe strada. Cand credeam ca am obtinut cadrul perfect ne mai trezeam cu vreun personaj in plus in fotografie..."







"Pe fata aia am urcat-o noi pe statuie si dupa aia am urcat si luminile. Se opreau masinile pe Aviatorilor sa se uite lumea la noi cum ne cataram pe monument."

Toate fotografiile din serie sunt disponibile în portofoliul nostru online. Multumim Promax pentru provocare ;)

Nu exista brief ideal... Exista doar provocari si exercitiul mental de a le depasi... Suna poate prea aspirational din partea unei echipe de fotografi... Dar dupa o experienţa ca asta asteptam urmatorul brief imposibil... S-ar putea sa ne iasa niste fotografii si mai tari...

Aflati mai multe despre ce inseamna visual thinking pentru noi şi pe Facebook, LinkedIn şi Instagram.